header-1.jpg

Klachtenprocedure Huidtherapie Tiel

Klachtenprocedure

Helaas kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Daarom is het van belang dat u met uw klacht bij ons terecht kunt. Als u daar transparant over bent geeft dit ons de mogelijkheid om uw klacht op te lossen.

Stap 1. Maak uw klacht bespreekbaar met uw behandelend therapeut
U kunt een gesprek aangaan met uw huidtherapeut. In veel gevallen leidt dit vaak al tot een oplossing. Mocht u het lastig vinden om uw huidtherapeut rechtstreeks te benaderen dan kunt u uw klacht ook indienen via ons klachtenformulier op de achterzijde van dit formulier. Uw klacht zal dan in behandeling worden genomen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen.

Stap 2. Klachten- en geschillenregeling Paramedici
Wanneer uw gesprek met de huidtherapeut onvoldoende oplossing biedt kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure. De praktijk is aangesloten bij de Klachten- en geschillenregeling Paramedici en biedt een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Via de website van de klachten- en geschillenregeling Paramedici vindt u een formulier die u kunt invullen. Indien u er niet uitkomt is het mogelijk om het klachtenloket telefonisch of per mail te benaderen.

Klacht
De onafhankelijke klachtenfunctionaris bekijkt uw klacht, geeft desgewenst advies over het indienen van een klacht, kan helpen bij het formuleren ervan en zoekt naar een oplossing. Binnen twee weken krijgt u een reactie van de klachtenfunctionaris op de door uw ingediende klacht. De klachtenfunctionaris zal ook contact opnemen met de betrokken huidtherapeut. Uiterlijk binnen 6 weken zal de zorgverlener haar reactie en/of oplossing moeten aangeven over de geuite klacht.

Geschil
Indien de afhandeling van de klacht met bemiddeling van de onafhankelijke klachtenfunctionaris niet tot de gewenste oplossing leiden en u wilt de klacht doorzetten, dan kunt u ervoor kiezen om de klacht voor te leggen aan de geschillencommissie. Daarmee wordt het een geschil. Naar aanleiding daarvan stelt de geschillencommissie vast of het geschil in behandeling wordt genomen. De commissie staat onder leiding van een onafhankelijke voorzitter. Een uitspraak van de geschillencommissie is bindend, zowel voor de zorgverlener als voor u. In bepaalde gevallen kan de commissie een schadevergoeding toekennen. Het indienen van een geschil gaat ook via de website van het Klachtenloket Paramedici.

U kunt de Klachtenloket Paramedici bereiken via het volgende e-mailadres:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.of telefonisch via 030 310 09 29.

Uiteraard streven wij er altijd naar om er samen uit te komen en hopen wij dat uw ontevredenheid wordt opgelost. Aarzel niet en spreek gerust uw behandeld huidtherapeut aan. U kunt ons telefonisch altijd benaderen.

Tiel tel. 0344 - 638877
Wageningen tel. 0317 - 357958

Contact

Huid- en Oedeemtherapie Tiel (en Wageningen)
Huid-, Oedeem- & Lasertherapie
Koornmarkt 14-A
4001 KW Tiel (Gelderland)
Tel.: 0344 - 633 877
Email: info@Huidtherapie-Vanderbijl.nl

BTW-nr.: NL1761.48.061.B01
KvK - Tiel Rivierenland 11063243
ABN-amro 52.02.73.931
IBAN: NL97ABNA0520273931
 

Openingstijden

Wij hebben wisselende openingstijden.
Bezoek uitsluitend op afspraak.

Locaties Huid- en Oedeemtherapie

Huidtherapie Tiel

Praktijk - Tiel
Koornmarkt 14-A, 4001 KW Tiel
GRATIS parkeren klik hier voor meer info

Receptie is geopend van 9:00 - 13:00 uur

Tel.nr.: 0344 - 633 877
info@Huidtherapie-Vanderbijl.nl


Huidtherapie Wageningen

Praktijk - Wageningen
Mennonietenweg 8A,
6702 AD Wageningen
GRATIS parkeren voor de deur

Tel.nr.: 0317 - 357 858
info@Huidtherapie-Vanderbijl.nl

Volg Huidtherapie Tiel & omstreken op Facebook